Account

Geen zorgen, het kan het een kwartiertje duren voordat je een mail ontvangt. Controleer ook de spam, ongewenste e-mail of ‘junk’-folder want het kan gebeuren dat de mail daar terecht is gekomen. Probeer het anders nog een keer en let ook op typefouten. Neem contact op als je nog steeds geen mail ontvangt. We helpen graag verder.

Nee, het is ook mogelijk om een te bestelling plaatsen zonder het aanmaken van een account. Een account maakt bestellen wel eenvoudiger en sneller, zeker als je regelmatig bij ons winkelt.

Bij het aanmaken van een account kan zelf een wachtwoord worden aangemaakt. Om een nieuw wachtwoord in te stellen kan op het inlogscherm ‘herstel je wachtwoord’ worden aangeklikt. Er wordt dan een e-mail verzonden waarmee het wachtwoord weer opnieuw kan worden ingesteld.

Om een nieuw wachtwoord in te stellen kan op het inlogscherm ‘herstel je wachtwoord’ worden aangeklikt. Er wordt dan een e-mail verzonden waarmee het wachtwoord weer opnieuw kan worden ingesteld.

Bij het aanmaken van een account kun je genieten van exclusieve aanbiedingen, kortingen en promoties. Daarnaast maakt het winkelen bij ons eenvoudig, geven we ook regelmatig cadeautjes weg en sturen we inspirerende content toe. 

Bestellen

Het is helaas niet mogelijk je bestelling te wijzigen nadat deze geplaatst is. Is er een vergissing gemaakt in de adresgegevens, neem dan zo snel mogelijk contact met op. We zullen dan direct nagaan of het nog mogelijk is om het adres te wijzigen. 

 

Na het plaatsen van een bestelling kan het ongeveer vijftien minuten duren voordat hiervan een bevestiging wordt ontvangen. Controleer ook de spam, ongewenste e-mail of ‘junk’-folder want het kan gebeuren dat de mail daar terecht is gekomen. Het is ook altijd mogelijk om een bestelling in te zien in het persoonlijke account. Mocht het niet lukken een bestelling terug te vinden, neem dan contact met ons op. We helpen graag verder.

Het is eenvoudig om de kortingscode tijdens de tweede stap van het bestelproces toe te voegen aan het winkelmandje. De korting zal bij de volgende stap automatisch worden verrekend.

Er wordt geen minimum bestelbedrag gehanteerd.

Stuur een e-mail naar info@zenay.nl onder vermelding van het bestelnummer, zodat we kunnen kijken of het nog mogelijk is om de order te annuleren. Als de bestelling al verwerkt wordt, is het helaas niet meer mogelijk om deze te annuleren en gelden de voorwaarden zoals van toepassing op het herroepingsrecht. 

Betalen

Het is eenvoudig betalen om te betalen via iDeal, Overschrijving of Paypal. Ook kan er betaald worden met Bancontact, Belfius Direct Net, Klarna Pay now en SOFORT Banking. Er is helaas geen mogelijkheid tot ‘achteraf betalen’ omdat we het gebruik van krediet niet willen stimuleren. Komt het nu niet goed om een uitgave te doen of wil je gewoon liever in drie termijnen betalen omdat dit net even beter uitkomt? Kies dan voor betalen met in3

Het is uiteraard mogelijk om een btw-factuur te ontvangen. Voor zakelijke bestellingen kan tijdens de tweede stap van het bestelproces de bedrijfsnaam en het btw-nummer worden ingevoerd. Als er een account op de website wordt aangemaakt, kan de factuur eenvoudig worden gedownload op de persoonlijke pagina. Is er een bestelling zonder account geplaatst? Stuur dan een mail naar info@zenay.nl onder vermelding van het ordernummer. We helpen graag verder.

Nee, deze service wordt momenteel niet aangeboden.

Nee, deze service wordt niet aangeboden omdat we het gebruik van krediet niet willen stimuleren. Komt het nu niet goed om een uitgave te doen of wil je gewoon liever in drie termijnen betalen omdat dit net even beter uitkomt? Kies dan voor betalen met in3

De betaling wordt direct verwerkt en wordt binnen enkele minuten ontvangen door de betaalprovider, zoals Ideal of Paypal. Als ervoor wordt gekozen om per overschrijving te betalen, kan het een tot twee werkdagen duren voordat de betaling wordt verwerkt door de bank.

Levering

Voor verzending naar België of Duitsland worden 4,99 euro aan verzendkosten in rekening gebracht. Bij besteding vanaf vijfendertig euro, zijn de verzendkosten gratis. Regio’s buiten België, Duitsland en Nederland hebben andere verzendkosten en levertijden. Stuur gerust een e-mal naar info@zenay.nl voor meer informatie. We helpen graag verder.

Het is uiteraard mogelijk om de bestelling op een ander adres te laten bezorgen. Dit kan eenvoudig worden aangegeven bij de tweede stap tijdens het bestelproces, door het vakje ‘bezorging op een ander adres’ aan te vinken. Er verschijnt nu de mogelijkheid om een ander bezorgadres in te vullen. 

Voor het leveren van bestellingen wordt gebruik gemaakt van de diensten van DPD en PostNL. Welke dienst er precies gebruikt zal worden voor de bezorging, is afhankelijk van de bestelling. Zodra de zending is aangemeld bij de bezorgdienst, ontvang je een mail met een track&trace code.

Als er niemand thuis is wanneer de bezorgdienst langskomt, wordt er de volgende werkdag nog een poging gedaan. Vaak is het ook mogelijk om een nieuwe bezorgafspraak te maken.

Bestellingen voor 17.00 uur geplaatst, worden dezelfde dag verwerkt en verzonden, zodat deze de volgende werkdag al in ontvangst kunnen worden genomen. Buiten Nederland kan het 1 tot 3 extra werkdagen duren voordat de bestelling wordt bezorgd.

Bestellingen vanaf twintig euro worden gratis verzonden binnen Nederland. Naar België en Duitsland is de verzending gratis voor een orderwaarde vanaf vijfendertig euro. 

Retourneren

Je hebt het recht om je bestelling tot 14 dagen na ontvangst en zonder opgave van reden te retourneren. Het artikel moet in de originele verpakking zitten, ongebruikt én onaangebroken zijn. Vanwege gezondheidsbescherming mogen producten namelijk niet teruggezonden worden als de verzegeling na levering is verbroken. Voor een snelle en goede verwerking van een retourzending is het daarnaast van belang om het bestelnummer toe te voegen.

Voor het retour zenden van producten kan gebruik worden gemaakt van het retourportaal door de aangegeven stappen te volgen. Zo kan de zending altijd herleidt worden naar de juiste bestelling en snel worden afgehandeld.

De retourzending kan voorzien van het ordernummer worden verstuurd naar:

Zenay Cosmetics
t.a.v. afdeling retouren
Wester Ven 62
113`1 RC Volendam

De kosten voor het retourneren zijn voor eigen rekening, mits er is gevraagd om de bestelling retour te sturen, bijvoorbeeld als er sprake is van foutieve levering of levering van een beschadigd product. Tevens ben je zelf verantwoordelijk voor het juist verzenden van de retourzending. Frankeer de zending daarom voldoende en bewaar het bewijs van verzending goed of overweeg om te kiezen voor een verzekerde- of aangetekende verzending. Bovendien dient de zending deugdelijk verpakt te zijn. Bij schade of een onvoldoende gefrankeerd pakket, worden er kosten in rekening gebracht. 

Het is zeker mogelijk om een product te ruilen. Dit kan eenvoudig en snel door het huidige product te retourneren onder onder dezelfde voorwaarden als een reguliere retourzending. Het gewenste product kan middels een nieuwe order worden besteld en wordt dan direct verwerkt voor verzending. 

We doen altijd ons best, maar helaas kan het wel eens gebeuren dat er iets mis gaat. Het spijt ons daarom als er iets niet goed is gegaan of als je niet tevreden bent met onze producten of service. Het beste kan er contact opgenomen met de klantenservice, onder vermelding van het bestelnummer. We helpen graag bij het vinden van een passende oplossing en streven ernaar binnen een werkdag te antwoorden.

Na ontvangst van een volledige retourzending wordt het aankoopbedrag binnen 14 dagen gecrediteerd (met uitzondering van eventuele extra kosten ten gevolge van de keuze voor een andere wijze van levering dan de geboden goedkoopste standaard levering), mits de zending in goede orde retour ontvangen is. Restitutie gebeurt met hetzelfde betaalmiddel als waarmee de oorspronkelijke transactie is verricht, tenzij uitdrukkelijk anderszins is ingestemd; in ieder geval zal voor de terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht. Is het meer dan twee weken geleden dat een order retour is gestuurd en heb je niets meer van ons vernomen? Neem dan contact met ons op voor nader onderzoek.

Ja, als er bij de bestelling gratis goodies zijn ontvangen en er wordt besloten de bestelling (gedeeltelijk) te retourneren, dienen de cadeautjes naar retour meegezonden te worden. Wanneer dit niet gebeurt worden hiervoor kosten (het aankoopbedrag van de betreffende producten) in rekening gebracht.

Overige vragen

Helaas is er (nog) geen apart inloggedeelte voor zakelijke orders. Belangrijk is daarom om de bedrijfsnaam, het KvK-inschrijving en het btw-nummer in te vullen tijdens het bestelproces voor de verwerking van de facturatie. Of stuur een e-mail naar info@zenay.nl voor offerte aanvraag.

Het is zeker mogelijk om bestellingen te plaatsen voor zakelijk gebruik. Stuur gerust een e-mail naar info@zenay.nl voor offerte aanvraag.

 

 

Wij staan garant voor privacy en gebruiken de opgegeven informatie, zoals naam, adres, telefoonnummer, creditcardnummer, uitsluitend voor het verwerken van de bestelling en het bijhouden van de administratie en belastingaangiftes. Lees de privacy verklaring voor meer informatie.

Bij besteding vanaf vijfendertig euro worden er gratis cadeautjes of goodies toegevoegd aan de bestelling, mits deze voorradig zijn.

We doen altijd ons best, maar helaas kan het wel eens gebeuren dat er iets mis gaat. Het spijt ons daarom als er iets niet goed is gegaan of als je niet tevreden bent met onze producten of service. Het beste kan er contact opgenomen met de klantenservice. We helpen graag bij het vinden van een passende oplossing en zullen binnen 14 dagen inhoudelijk reageren. Is de afhandeling van de klacht niet naar wen? Dan kan worden voorgelegd aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag of aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.

Heb je hulp nodig, vragen over het plaatsen van een bestelling of wil je graag consult? Ons team helpt je graag met aanbevelingen, suggesties en bij het vinden van de juiste producten. Neem voor advies, tips of vragen contact op met onze klantenservice. We streven ernaar om binnen een werkdag antwoord te geven.